Loading ...
close
logo

ترندهای سال 1401

 ترندهای سال 1401

 

 

پنج دسته از محصولات پوشاک و مد که باید تهیه کنید؛     

 

براساس تقاضا | از منابع پوشاک

این تابستان، با کاهش محدودیت‌های سفر و گشایش تدریجی اقتصادها، به ویژه در اروپا تعریف می‌شود؛ برهمین مبنا،‌ شاهد تغییراتی در آمار خرید و افزایش درصدهای مربوط به کالاهای مد هستیم.
در حالی که به نظر می‌رسد آیتم‌های پوشاک تعطیلاتی (مثل آیتم‌های کریسمسی) کمتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد محبوب بوده‌اند، آمار خرید لباس‌های روزمره و – ورزشی در این میان،‌ بشدت رشد داشته و این آیتم‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند؛ به نظر میرسد عامل اصلی این افزایش خرید‌،‌ میزان راحتی این آیتم و استایل هاست.
ما در این مقاله،‌ پنج دسته محصول محبوب و که رضایت مشتری بالایی دارند را مورد بررسی قرارمی‌دهیم تا شما بتوانید خریدهای بعدی خود را به بهترین شکل برنامه‌ریزی کنید؛ همچنین به بررسی نکات الهام‌بخش و تفسیر از شوها و ران-وی های نیز میپردازیم.
در ادامه این مقاله از مجله تهران مدا،‌ با ما همراه باشید!

 

پوشاک و مد

 

 

ترندهای جدید: ورژن ۲.۰ جین!!


به‌ نظر می‌رسد مصرف‌کنندگان در فصل آینده نیز،‌ تمایلی به کنار گذاشتن راحتی ندارند!! بنابراین ممکن است همچنان به پوشیدن شلوار ورزشی و لباس پوشیدن برای کار از خانه به راحت – ترین شیوه ادامه بدهند؛ با این‌ حال، مدتی است که آمار خرید آیتم‌های جین، به‌خصوص شلوار جین روند افزایشی داشته و همین موضوع نشان دهنده گرایش به تغییر استایل از راحتی به سمت روزمره و کژوآل‌تر است.
در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ فروشندگان آنلاین،‌ افزایشی ۶۰٪ در آمار فروش مدل‌های جین را گزارش کرده‌اند،‌ این میزان ۱۵٪ بیشتر از سال گذشته برای همین آیتم می‌باشد.
نیمرخ طراحی جین‌ها در این فصل،‌ مدل‌هایی با پاچه‌های گشاد‌تر و کمر کوتاه‌تر را شامل میشود، همچنین، طیف رنگ آبی وینتیج،‌ با زانوهای ریپ و زاپ دار در این فصل نیز از ترندهای قدرتمند هستند؛ در ران-وی شو های پاییز / زمستان ۲۰۲۱  زنان و بهار/ تابستان مردان آیتم‌های جین سنگ-شور (‌ اسید-شور: رنگ آبی با لک های سفید یا آبی خیلی روشن)‌ نیز کلیدی و پر تکرار بودند.

 

 

آیتم های جین

 

 

ترندهای لباس راحتی‌های برتر!!!


هودی‌، شلوارهای گرمکن، پیراهن‌های جرسی و لباس‌های بافتنی همگی در سه ماهه – دوم، فروش بالایی داشتند، اما این آمار بالا،‌ نباید با محبوبیت شلوارهای راحتی که در شروع همه‌گیری کرونا از سه‌ماهه-دوم سال ۲۰۲۰ شاهد آن بودیم،‌ اشتباه گرفته بشود.
می‌توان با آیتم‌هایی از این لیست،‌ استایل‌هایی ساخت تا در خارج از خانه نیز بپوشیم؛‌ شلوارهای جاگر دمپا تنگ، ژاکت‌های کشباف و پلیورهای یقه‌-گرد که در لیست پر طرفدارترین آیتم‌های پاییز نیز قرار دارند، از همین دسته هستند.
درمیان آیتم‌های بافتنی، اقلام فرا-فصلی (قابل استفاده در چندفصل) از پر طرفدار ترین‌ها هستند، به خصوص در خلق استایل‌های متشکل از چند رنگ و مدل!!

 

 

لباس راحتی

 

 


ترندهای جدید لباس‌های ورزشی!


نیمتنه‌های ورزشی، لگ‌ها ، شورتک و مدل‌های بافتنی آنها، در صدر هرم محصولات پرفروش باقی‌مانده‌اند؛ لباس‌های ورزشی برهمین اساس یکی از دسته‌بندی‌های محصولات مد هستند که سریع‌ترین افزایش را در آمار فروش دارند.
در زمینه لباس‌های مردانه، فروش هودی‌ در بریتانیا و ایالات متحده ۴۱٪ افزایش داشته و گرمکن‌ها (سوئت-شرت) نسبت همین بازه زمانی در سال گذشته، ۲۹٪ افزایش داشته است.
افزایش تمایل به ورزش و فعالیت،‌ عامل اصلی افزایش تولیدات در این لاین از مد می‌باشد که اخیرا به “مد در خانه” نیز معروف شده است.

 

 

لباس های ورزشی

 

 

ترندهای جدید تی-شرت‌های پولو (یقه‌دار) و استایل‌های کالج!


پیراهن‌های مردانه آستین کوتاه و یقه‌دار (پولو: اولین‌بار توسط این برند معرفی شده‌اند)‌ از آیتم‌های کلیدی استایل‌های کالج – اسمارت به شمار می‌آیند و با افزایش ۱۸٪ تقاضا مواجه شده‌اند؛ مهم اینکه، آیتمی تکمیل کننده برای استایل‌های تخصصی مربوط به بازی‌های گلف و تنیس هستند.
در حال حاضر،‌ در مقایسه با سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ خرید نقدی و مستقیم دامن، کت (بلیزر) ،‌ شلوار و ست‌ها تقریبا ۳ برابر شده است.

 

 

تی شرت های پولو

 

 

زندگی،‌ اما به روز!!!


سبک‌های زندگی به طور مداوم در حال تغییر هستند، همین مسئله دلیلی است مبنی بر اینکه لباس‌های خواب، حتی پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونا نیز، محصولاتی پرطرفدار هستند!
در زیرمجموعه سلامت نیز، با درنظر گرفتن سرعت تکامل امکانات و لوازم جانبی موجود برای خواب، تعجبی نیست که این آیتم‌ها روز به روز بیشتر به لایف استایل ما راه پیدا کنند دقیقا مثل اضافه شدن آنها به لوازم خانگی، پیش از اضافه شدن به مد!!!
پیش‌بینی می‌شود که بازار جهانی لباس خواب و استراحت در این زمان بیش از هر زمانی شکوفا شوند و بین سال‌های ۲۰۲۰- ۲۰۲۴ شاهد رشد ۱۹.۵ میلیارد دلاری باشند.
آیتم‌هایی مانند هودی، تی-شرت و ست ها در کالکشن‌های اخیر طراحان و برندهای معروف بیش از هر زمانی دیده می‌شد.

 

 

 

 

 

زندگی به روز

 

 

 

ثبت نظر

 

 

فرم سفارش

 

ارتباط با ما در واتساپ

 

تماس با ما

 

 

جهت اطلاع از دوره های آموزشی تهران مُدا تماس بگیرید.

 

 

    

 

 

جهت اطلاع از دوره های آموزشی تهران مُدا تماس بگیرید.

 

ارتباط با ما در واتساپ

 

تماس با ما

 

فرم سفارش

 

 

    

 

 

مجله ای تخصصی و آموزشی برای دوست داران دنیای مُد و زیبایی

تهران مُدا در شبکه های اجتماعی:

 

               

 

 

   مجله ای تخصصی و آموزشی برای دوست داران دنیای مُد و زیبایی

 

تهران مُدا در شبکه های اجتماعی:

 

               

 

 نمادها و درگاه ها

logo-samandehi

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد