جورجیو آرمانی اولین نمایش کروز خود را در قالب یک مجموعه بزرگ متشکل از 122 استایل مردانه و زنانه در موزه ملی ژاپن در توکیو ارائه داد. بررسی لباس ها نشان دهنده این موضوع بود که آرمانی در طراحی این مجموعه از زیباییشناسی ژاپن تاثیر گرفتهاست.
رنگ های سوخته و خنثی، بافتهای درشت و خام، همگی از مناظر ماسهای جزیره تاثیر گرفته بودند. حتی صحنه نمایش هم از ساحل تاثیر گرفته بود و از پنل هایی به رنگ ماسه تشکیل شده بود و انگار آب دریا روی ماسه ها رو پوشانده بود.
این فشنشو با لباسهایی به رنگهای خنثی در طیف های خاکستری، طوسی، بژ و کرم شروع شد و کم کم به سمت رنگ های درخشانتر مثل قرمز و آبی رفت. تمام استایلها در مجموع، فرم هایی آزاد و راحت داشتند.
آرمانی همینطور از بافت هایی کاملا نرم و خام استفاده کرده بود. پارچه های لینن ابریشم و ساتن با لبه دوزیهای چرم و بافتهای جالب ترکیب شده بودند. پارچههای سبک اغلب در لباسهای حجیم مثل پانچو های زنانه و شلوارهای پیلی دار مردانه که در قسمت مچ باریک می شد به کار رفته بودند.
اکسسوریها دراین مجموعه Resort، بزرگ و کاملا مشخص بودند. کمربند ها با سگک های بزرگ و اغراق شده، کت ها و شلوارها رو در قسمت کمر جمع می کردند . گردنبند ها حجیم و لایه لایه و گل سینه ها و گوشواره ها بزرگ، شفاف و براق بودند.
در مجموعه ریزرت جدید خانه مد ارمانی، کت و شلوارهای مردانه کژوال تر از معمول همیشه اما کاملا حرفه ای برش خورده و اجرا شدهبودند. مشخص بود که این استایل ها بیشتر برای تعطیلات و مناطق ساحلی طراحی شدند تا محوطه های شهری. آرمانی در بعضی از استایل ها ی مردانه از ساسبند و بند یقه به عنوان اکسسوری استفاده کرده بود.
استایل های زنانه اما فرمهای نسبتا جذبتری داشتند و در عین حال عنصر راحتی هم در آنها رعایت شده بود. کفشهای تخت بیشتر از پاشنه بلند به چشم میخورد. پارچههای درشتبافت و لطیف و فرمهای بدون برش، در مجموعه زنانه ارمانی غالب بود.
گروه پایانی لباس ها در این کالکشن فشن، رسمی تر و روی بیشتر آنها گلدوزی و سنگ دوزی به کار رفتهبود. مخملهای آبی تیره در مقابل رنگ های قرمز درخشان با نقوش گیاهی و گلدار قرار گرفته و ترکیب های باشکوهی به وجود آورده بود.
در آخر مدل معروف ژاپنی آی تومِناگا در پیراهنی دگمه دار و بلند به رنگ سبز دریایی و سرتاسر سنگ دوزی شده به روی رانوی آمد و این نمایش زیبا را به پایان رساند.